Wstęp

Bajeczna♥ i Kolorowa♥ zapraszają na Tydzień!750najbardziej zwariowany~~wybuchowy~~orzeźwiający~~kolorowy~~owocowy~~Muzyczny~~Filmowy~~Niebanalny~~Książkowy~~Błyskotliwy~~Zaczarowany~~(Do)wolny~~Wirujący

niedziela, 15 kwietnia 2012

Niebanalna Niedziela

Witam ! :)

Dzisiaj startujemy z pierwszym Wirującym Tygodniem! Mamy nadzieje, że nasz blog zainteresuje wielu internautów.
A na razie: Tematem I będą różnego rodzaju Trampki ;)
Mam nadzieję, że Wam się spodoba. ;)

Skupię się troszkę na różnych wzorach , kolorach i rodzajach.

1. Bardzo popularne : Converse 



Czerwone trampki. Wysokie. Bardzo Modne 'w tym sezonie'. (cena :  około 230 zł) 
 Mi osobiście bardzo się podobają.  A wam ? ;)



Converse w kwiatki. Pomysłowe, ciekawe. Na pewno wiele osób uważa je za świetne. (cena : około 330zł)
Co o nich sądzicie? ;)


Converse w kratkę. Jak wszyscy wiedzą , ostatnio kratka jest bardzo popularna wśród młodzieży . Uważam, że są rewelacyjne. ;)  (Cena : około 260zł)
(Źródło: http://www.neosport.pl/pol_m_Marki_sklep-CONVERSE-3250.html )


To tyle o Converse ;)

2.(Nie)zwykłe:



Zwykłe czerwone trampki. Bardzo podobne do Converse , a dużo tańsze(około 30-50 zł.., a może nawet mniej ).  Różnią się tym, że : nie mają znaczka i ich podeszwa jest cieńsza.  Ja osobiście wolę kupować takie , a zaoszczędzone pieniądze wydać na coś innego ;) Jak sądzicie? które lepiej kupić ? :)



Niebieskie trampki z wzorkiem.  Uważam ,że są ciekawe i przede wszystkim ładne ;)  (cena :około 70 zł)





W panterkę. Są śliczne. Bardzooo mi się podobają.  (cena około60 zł)
Co o nich  myślicie?   ;)

Na dzisiaj koniec ;)
Mam nadzieję, że podobał się Wam mój post.
Liczę na komentarze, a w nich wasze opinie , uwagi  i nie tylko ;)
Zapraszam do czytania kolejnych postów :)

Kolorowa♥

7 komentarzy:

  1. fantastyczna cena tych conversów ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham conversy <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczne są te w panterkę :D
    zapraszam do mnie mniucha.blogspot.com ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam panterkę, te trampy są super! zapraszam na longbreak.blogspot.com , ! ;))

    OdpowiedzUsuń