Wstęp

Bajeczna♥ i Kolorowa♥ zapraszają na Tydzień!750najbardziej zwariowany~~wybuchowy~~orzeźwiający~~kolorowy~~owocowy~~Muzyczny~~Filmowy~~Niebanalny~~Książkowy~~Błyskotliwy~~Zaczarowany~~(Do)wolny~~Wirujący

poniedziałek, 28 maja 2012

Błyskotliwy Poniedziałek

Witam :)
Postanowiłam na chwilę odłożyć pisanie znaczeń imion.., ponieważ zajmuje mi to zbyt wiele czasu , może przełożę to na inny (luźniejszy) dzień tygodnia?.!

Dziś poniedziałek, więc coś nie ma czasu..jak zwykle...-szkoła :(

Wstawię kilka zdjęć niesamowicie zarośniętych ulic ;p

8 

 1



 5
 3
6











 8
 12 (1)
 hehe... interesujące te ulice..(oczywiście według mnie, Wy przecież możecie mieć inne zdanie na ten temat ;p )   podobają się wam te zdjęcia choć trochę ?



A teraz cudowne miejsce : Wzgórze Świętego Michała























  


Mi osobiście to miejsce bardzo się spodobało. A Wam ?
Uważam, że jest fajne. :) A Wy co o nim sądzicie?

A tak w ogóle to co tam u Was? a może chcielibyście, abym wróciła do pisania znaczeń imion ? a może macie jakieś inne sugestie co do moich postów?  Piszcie wszystko :)
Na dziś to koniec ;)

Cieplutko Pozdrawiam :)
Kolorowa♥

3 komentarze:

  1. och piękne są te zdjęcia .. ale ta góra .. no ja się tam przeprowadzę :D

    Czytam tego bloga od niedawna i chciałabym poczytać co oznacza moje imię :P

    No i bardzo podobają mi się posty o książkach bo jestem takim małym molem książkowym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do dalszego czytania :)
      Dzięki za to, że w ogóle chce ci się go odwiedzać..
      A jak masz na imię? :)
      A co do książek to postaram się dodawać jakieś książkowe posty..hehe
      Pozdrawiam Kolorowa♥

      Usuń
  2. piękne są te miejsca! *.*

    OdpowiedzUsuń