Wstęp

Bajeczna♥ i Kolorowa♥ zapraszają na Tydzień!750najbardziej zwariowany~~wybuchowy~~orzeźwiający~~kolorowy~~owocowy~~Muzyczny~~Filmowy~~Niebanalny~~Książkowy~~Błyskotliwy~~Zaczarowany~~(Do)wolny~~Wirujący

piątek, 25 maja 2012

(Do)wolny Piątek


Hejoo!

Kolorowa ma problemy z kompem:P
Ale jestem cała i mój sprzęt raczej też, więc witam z dowolnym piątkiem.
Na początek kolejna piosenka:
http://www.youtube.com/watch?v=H5ArpRWcGe0&feature=branded
Kelly Clarkson - Dark Side
:D
Dzisiaj chciałam wam polecić książki Joanny Chmielewskiej.

Jest ona świetną pisarką, autorką wielu powieści kryminalnych (hue hue hue :D)
Moje ulubione to:
"Wszystko czerwone"

















To moja najulubieńsza:P

"2/3 sukcesu"













"Nawiedzony dom"


"Lesio"


"Krokodyl z kraju Karoliny"


"Wszyscy jesteśmy podejrzani"

"Romans wszechczasów"

"Większy kawałek świata"


















'Ślepe szczęście"




Na dzisiaj tyle:D
Polecam te książki - są świetne!

Pozdrawiam
Bajeczna♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz