Wstęp

Bajeczna♥ i Kolorowa♥ zapraszają na Tydzień!750najbardziej zwariowany~~wybuchowy~~orzeźwiający~~kolorowy~~owocowy~~Muzyczny~~Filmowy~~Niebanalny~~Książkowy~~Błyskotliwy~~Zaczarowany~~(Do)wolny~~Wirujący

sobota, 19 maja 2012

Inspirująca Sobota

Dzisiaj, jako, że czasu mam mało...
no cóż ; pogoda piękna i na ślęczenie przed kompem nie ma czasu, przyznam się :D
Garść inspiracji:
999
Dekoracja do deserów :) to samo można zrobić z cukrem i wodą do drinków :)
KOszulka z kokardką DIYŻabocik
macrameBransoletkaszalikowe wiazania. . .Szufladki...433

Wszystko jak już pewnie zauważyłyście, ze strony zszywka.pl :)
Są tam świetne pomysły!

A co wy myślicie o takich inspiracjach?
Zainspirowały? - bo mnie bardzo!
 :D

Pozdrawiam
Bajeczna♥

4 komentarze:

  1. też , mi sie podoba ta stronka :D .
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że zainspirowały!
    Dziękuje, za miły komentarz. I trzymam Cię za słowo, że będziesz wpadać częściej.

    http://tylkotakethat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ! świetny blog ;D
    Zdjęcia inspirujące ;D
    A to tło jak dla mnie to jest powalające !

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne paznokcie ^^
    i cudny blog ; )

    OdpowiedzUsuń