Wstęp

Bajeczna♥ i Kolorowa♥ zapraszają na Tydzień!750najbardziej zwariowany~~wybuchowy~~orzeźwiający~~kolorowy~~owocowy~~Muzyczny~~Filmowy~~Niebanalny~~Książkowy~~Błyskotliwy~~Zaczarowany~~(Do)wolny~~Wirujący

poniedziałek, 2 lipca 2012

Błyskotliwy Poniedziałek

Hejooo!

Witam, wracam w wakacje!
Na początek oznajmię, że piszę z nowego sprzętu i już nie powinny się pojawiać tygodniowe (!) przerwy z postami:D
(no chyba, że Kolorowa nawali;p)

A z tego co wiem Kolorowa ma mało czasu , i zbiera tematy, a więc czekajcie cierpliwie:D


Ostatnio z pomocą koronki przerabiałam spodnie..
Zdj. z początku nie mam, bo mój spóźniony zapłon odezwał się dopiero w trakcie pracy, czyli po obcięciu obydwu nogawek xD


?photo.org/album/Bajeczna/przerobka1?
?photo.org/album/Bajeczna/przerobka2?
?photo.org/album/Bajeczna/przerobka3?
?photo.org/album/Bajeczna/przerobka4?
?photo.org/album/Bajeczna/przerobka5?
?photo.org/album/Bajeczna/przerobka6?
?photo.org/album/Bajeczna/przerobka7?
?photo.org/album/Bajeczna/przerobka8?


Po kolei etapy przeróbki.
Stare długie jeansy, obcięłam nogawki, zafastrygowałam żeby mi było lepiej przyszyć koronkę, przyszyłem na wewnętrznej stronie, obróciłam, odwinęłam, przyszyłam kawałek w kieszeni...
Nawet fajnie wyszło - Kolorowa jako naoczny świadek może potwierdzić:D

Teraz muszę przeszukać szafę i zrobię sobie taki 'cardigan' jak dziewczyna na tym filmiku:



Jak coś wykombinuje - dam znać:D


Pozdrowienia

Bajeczna♥

2 komentarze:

  1. Awww... zawsze, kiedy skracałam jakieś jeansy na szorty, po prostu strzępiłam nogawki :o A tu takie cudeńko można wyczarować :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nomś :D Wystarczy mieć zwoje koronki :P

    OdpowiedzUsuń